Új platformra váltott az Erste Netbank
Az utóbbi évek internetbanki felmérései mind azt bizonyítják, hogy egyre kevesebb időt töltenek az emberek a bankfiókban, azonban egyre többször lépnek be, és egyre több időt töltenek az internetbankjukban. Természetesen az Erste Bank is felismerte a digitális banki csatornák egyre növekvő jelentőségét. Az IND Group az internet és mobilbanki innovációi a nemzetközi porondon is élvonalban vannak, így kérte fel a bank a céget Netbankjának továbbfejlesztésére.
Az Erste Netbank alapját adó technológia nem volt elég rugalmas, az új igények megvalósítása többször akadályokba ütközött. Az IND innovatív, digitális banki megoldásának köszönhetően a jövőben erre nem kell számítani.
Az Erste Netbank alapját adó technológia nem volt elég rugalmas, az új igények megvalósítása többször akadályokba ütközött. Az IND innovatív, digitális banki megoldásának köszönhetően a jövőben erre nem kell számítani.
Első lépésben az Erste Bank célja az új technológiai platformra való átállás volt, a következő verzió megvalósítása már zajlik, ami több vadonatúj szolgáltatást is tartalmaz majd.
„Az IND Internet Banking és az azokhoz elérhető komponensek középtávon is sok lehetőséget biztosítanak a bank részére, hogy fejlessze netbanki szolgáltatásainak körét, növelje az értékesítést és elősegítse az ügyfelek lojalitásának növelését az internetbanki csatornán keresztül”- mondta el Kolozsvári Eszter az IND Group Ügyfélkapcsolati Igazgatója.