Új márkaarculatot mutat be az LG
Az LG Electronics (LG) bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. Az új arculattal a vállalat célja az, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Ez a jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LG-re – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. – Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”