Minden eddiginél irritálóbb lesz a Facebook
A Facebook használata már önmagában irritáló: a hasznos tartalom és az üzenetek csak szünnapokon jelennek meg rendesen, ellenben a reklámok már azelőtt a monitoron táncolnak, hogy leütnénk a facebook.com végén az entert. Persze Mark barátunknak nem kell a szomszédba mennia újabb és újabb mocskos trükkökért, amellyel még jobban megtömheti a zsebét a felhasználókból.
A Bloomberg információi szerint Suckerberg hamarosan lehetővé teszi majd a videóreklámok elhelyezését. A 15 másodperces anyagok közvetlenül a Hírek között jelennek majd meg, ami önmagában nem lenne nagy újdonság. De itt jön a Barba-trükk!
A Bloomberg információi szerint Suckerberg hamarosan lehetővé teszi majd a videóreklámok elhelyezését. A 15 másodperces anyagok közvetlenül a Hírek között jelennek majd meg, ami önmagában nem lenne nagy újdonság. De itt jön a Barba-trükk!
És hogy mennyibe kerül egy ilyen slot?
Nos, ez a 45 másodperc a mi életünkből valahol 1 és 2.5 millió dollár közötti összeggel gazdagítja majd Mark bankszámláját.
Azonban Suck’ mentségére szóljon, hogy egyelőre még nem vezeti be ezt az új reklámofrmát, mivel biztosra szeretne menni, hogy a videók nem teszik tönkre a felhasználói élményt. Csak el ne morzsoljak egy könnycseppet a felhasználó-centrikus gondolkodásáért...