Internetes vásárlás barátok közt
Az Árukereső.hu piacvezető árösszehasonlító oldalon megtalálható 1,3 millió terméket mostantól a felhasználók a Facebook közösségi oldal segítségével is értékelhetik, megoszthatják. Az árösszehasonlító portál most látta elérkezettnek az időt, hogy Magyarországon elsőként továbblépjen a termékek puszta Like-olásának lehetőségén és a teljes oldal működését integrálta a Facebook közösségi oldal felhasználói igényei alapján.
Az Árukereső.hu-n jelenleg havonta 2 millió felhasználó fordul meg. A sikeres hazai e-kereskedelmi vállalatoknak kötelességük a felhasználók valós igényeit minél jobban kiszolgálni. A józan eszükre hallgató vásárlók tapasztalatai és a marketing szakemberek kutatásai egyeznek abban, hogy vásárlás során leginkább az ismerőseink, a barátaink véleményére adunk. Az Árukereső.hu újítása pontosan ezt a lehetőséget biztosítja online vásárlások során is.
Az Árukereső.hu-n jelenleg havonta 2 millió felhasználó fordul meg. A sikeres hazai e-kereskedelmi vállalatoknak kötelességük a felhasználók valós igényeit minél jobban kiszolgálni. A józan eszükre hallgató vásárlók tapasztalatai és a marketing szakemberek kutatásai egyeznek abban, hogy vásárlás során leginkább az ismerőseink, a barátaink véleményére adunk. Az Árukereső.hu újítása pontosan ezt a lehetőséget biztosítja online vásárlások során is.
A vélemények személyre szabott megjelenítése mellett az oldalon azt is követni lehet mostantól, hogy az összes termék, illetve az egyes kategóriák termékei közül melyek voltak a legnépszerűbbek a Facebook közösség körében.
Az Árukereső, mint piacvezető árösszehasonlító oldal az új szolgáltatást Magyarországon kívül további négy országban (Törökország, Románia, Bulgária, Portugália) vezeti most be. Rácz István, a vállalat marketing igazgatója az újítás kapcsán megjegyezte:
„Az Árukereső.hu két éve indította el Megbízható Bolt programját, mely nagy sikerrel jeleníti meg az oldalon a vásárlók értékelését az egyes boltokról. Mostantól pedig a vásárlók barátainak véleményét is megmutatjuk. Természetesen, ha a felhasználónak nincs olyan barátja aki már megvette a terméket, vagy még nem használja a Facebookot, még mindig támaszkodhat a Megbízható Vélemény Programunkban megjelenő minőségi visszajelzésekre. Ezzel olyan színes és magas színvonalú, felhasználói értékelést lát a vásárló mind az egyes webshopokról, mind a termékekről, melyet sehol máshol a magyar piacon nem kap meg.”