Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG
Az LG Electronics (LG) áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre. A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak — Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok.
„Nagy lépés a magyarországi LG számára, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, hiszen rendkívül fontos számunkra az eladást követő terméktámogatás. Ezentúl gyorsabban és hatékonyabban tudunk segíteni, ha ügyfeleink a termékeket érintően bármilyen kérdéssel fordulnak hozzánk.” - nyilatkozta Mr. Hoon Lee az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. – „A telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést és mától már a budapesti irodából állnak ügyfeleink rendelkezésére.”
„Nagy lépés a magyarországi LG számára, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, hiszen rendkívül fontos számunkra az eladást követő terméktámogatás. Ezentúl gyorsabban és hatékonyabban tudunk segíteni, ha ügyfeleink a termékeket érintően bármilyen kérdéssel fordulnak hozzánk.” - nyilatkozta Mr. Hoon Lee az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. – „A telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést és mától már a budapesti irodából állnak ügyfeleink rendelkezésére.”
A LG ügyfélszolgálat elérhetőségei változatlanok maradtak, így az itthonról hívható 06-40-LG-LG-LG telefonszám is, amely munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, szombaton pedig 9-17 óráig érhető el.