"Do Not Track" gomb böngészőkbe - a nagyok már beleegyeztek

Google Chrome

Ebben a Facebook-uralta korban már nem csak kedvenc ismerőseink, vagy épp mániákus, esetleg pszichopata rosszakaróink deríthetik ki pár kattintással, hogy éppen mit is csinálunk, vagy az emésztőrendszerünk melyik pontján jár a reggeli párizsis zsemle harmadik falata. Rengeteg oldal használ mindenféle sütiket, melyek segítségével nem csak számunkra próbálják egyengetni a megjelent tartalmakat, de a látogatott oldalak alapján szórják ránk a reklámokat is.

Ami persze egyrészt jó, mert ha már muszáj reklámokat nézni, legalább olyasmi legyen, ami esetleg érdekelhet is. De most nem ez a lényeg.

Ami persze egyrészt jó, mert ha már muszáj reklámokat nézni, legalább olyasmi legyen, ami esetleg érdekelhet is. De most nem ez a lényeg.

A kereső óriás mellett számos olyan reklám és médiacég is aláírta a paktumot, melyek eddig finoman szólva fittyet hánytak az ilyen szabályokra.

Addig is kíváncsian várjuk, mi lesz az az új trükk, amivel kijátszák majd ezt a rendszert.